اسکن کتاب   

اسکن کتاب در کنار سایر خدمات شرکت، مانند اسکن اسناد مالی و حسابداری، اسکن اسناد، اسکن کتاب، اسکن مدارک پزشکی، اسکن اسناد حسابداری،اسکن اسناد مالی، چاپ کاغذ کاربن لس(ncr)، چاپ کاتالوگ و کارت ویزیت، چاپ دیجیتال و چاپ افست، چاپ دفترچه های اختصاصی و تقویم و… یکی دیگر از خدمات شرکت آروین پدید مهر است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر  با ما در ارتباط باشید.

در این خدمت، می تواند به همه دوست داران کتاب این مژده را بدهد که نگران کهنه و غیر قابل استفاده شدن کتاب های خود نباشند. با اسکن کتاب شما به فایلی دسترسی دارید که امکان جستجو، حمل و نقل و نگهداری آن، برایتان بسیار راحت و قابل انجام است.

می توان یک کتابخانه بزرگ با تعداد زیادی کتاب را به یک کتابخانه دیجیتال در حجم بسیار کم و با امکان دسترسی بسیار بالا  ایجاد نمود. فایل های دیجیتالی که محتوای کتاب را ارائه می دهند را می توان از طریق سیستم نرم افزاری ، شبکه های مجازی و بسترهای مختلف اینترنتی در دسترس خود و دیگران قرار داد و از مزایای بیشمار این تغییر بهرمند شد.

ما در شرکت آروین پدید مهر، مجهز به تجهیزات اسکن اسناد و کتاب و روش های توسعه یافته ای هستیم که علاوه بر مزایای بهرمندی از تکنولوژی جدید و نوین این حوزه ، با بکار بستن تجارب بسیار مفید و ارزنده نیروی متخصص انسانی خود می توانیم بهترین راه حل های این حوزه را با کیفیت، دقت و سرعت بسیار مناسب ارائه دهیم.

مراحل اسکن کتاب:

  • ابتدا در صورت امکان و موافقت، شیرازه ( عطف) کتاب برش می خورد.
  • جلد و همه صفحات کتاب با دقت و وضوح مناسب در فرآیند اسکن قرار می گیرند.
  • مرحله کنترل کیفیت فایل های اسکن شده کتاب  به ویژه در کتاب های بی کیفیت و قدیمی
  • تبدیل به فایل های مختلف مورد نظر مشتری جهت استفاده و نگهداری در کامپیوتر، موبایل، تبلت، و…
  • امکان بارگذاری در نرم افزار های فضای اشتراکی و ابری برای دسترسی مناسب و همیشگی
  • تحویل به مشتری بوسیله CD , DVD , FLASH و …