خدمات اسکن اسناد و اوراق – ۱

مجموعه آروین پدید مهر ، یک شرکت معتبر اسکن و خدمات اسکن اسناد و اوراق با بیش از ۲۰ سال تجربه در این زمینه است.

فرقی نمی‌کند که چندین جعبه کوچک اسناد و اوراق داشته باشید یا اتاق‌های بایگانی بزرگ و پر از قفسه،ما در مجموعه آروین پدید مهر کل این فرآیند را به کمک تیم حاذق و تجهیزات به روز برای شما انجام خواهیم داد.

در طی اجرای پروژه اسکن اسناد شما می توانید مطمئن باشید که اسناد شما نزد ما دارای امنیت هستند. کسب‌وکارها، موسسات خیریه، امکانات آموزشی و سازمان‌های خدمات عمومی به ما اعتماد دارند. تیم آگاه و قابل اعتماد ما به نیازهای مدیریت اسناد شما رسیدگی می کند.

اسکن اسناد

  • خدمات اسکن اسناد و اوراق راه حل مناسبی برای مشاغل و افرادی است که به دنبال دیجیتالی کردن اسناد فیزیکی خود هستند.
  • با تکنولوژی پیشرفته اسکن و تیم مجرب خود، می توانیم اسناد کاغذی شما را به سرعت و کارآمد به فایل های دیجیتال با کیفیت بالا تبدیل کنیم.
  • ما می‌توانیم طیف گسترده‌ای از اسناد، از جمله قراردادها، فاکتورها، سوابق پزشکی و موارد دیگر را اسکن کنیم و آنها را در قالب‌های مختلف مانند فایل‌های PDF قابل جستجو، TIFF یا JPEG به شما تحویل دهیم.
  • تیم ما اهمیت حریم خصوصی و امنیت را درک می کند، به همین دلیل است که ما از روش های ایمن برای انتقال و ذخیره فایل های شما استفاده می کنیم و اطمینان می دهیم که اسناد شما محرمانه و محافظت می شود.

در آؤوین پدید مهر، ما به ارائه خدمات اسکن اسناد و اوراق با کیفیت بالا با قیمت های رقابتی افتخار می کنیم. تیم مجرب ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی شما در فرآیند اسکن است.

فضای ذخیره ابری

فضای ذخیره‌سازی ابری کسب و کار از ، پشتیبان‌گیری متمرکز و ایمن آنلاین از همه فایل‌های مهم و همچنین دسترسی از راه دور به کاربران در هر زمان از هر مکانی را برای شما فراهم می‌کند.

این امکان دسترسی به اسناد را بدون نیاز به حضور در محل شما یا رایانه های شرکت شما فراهم می کند. ذخیره سازی ابری روشی موثر برای ذخیره و دسترسی به اسناد است زیرا محتوا فوراً آپلود می شود و در همه دستگاه های هوشمند همگام سازی می شود.

استفاده از فضای ذخیره سازی ابری در تجارت به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد است. چه بخواهید از راه دور کار کنید یا به مشتریان خود اجازه دسترسی به فایل‌ها را بدهید، آپلود در فضای ابری این کار را بدون دردسر می‌کند.

اسکن با فرمت بزرگ

از جدیدترین فناوری و نرم افزار برای اسکن با فرمت بزرگ با کیفیت بالا استفاده می کند. ما یکی از ارائه دهندگان پیشرو خدمات اسکن با فرمت بزرگ هستیم و نسخه های دیجیتال اسناد و سایر رسانه ها را در سطح عالی برای مشتریان خود تولید می کنیم.

سرمایه‌گذاری مستمر ما در سخت‌افزار و نرم‌افزار پیشرفته به ما این امکان را می‌دهد که با سفارش‌هایی در هر اندازه سند یا تعداد اسناد کار کنیم. امروزه همچنین تشخیص کاراکتر نوری را برای خواندن محتویات یک سند در حین اسکن ارائه می شود. این بدان معنی است که فایل دیجیتال نهایی را می توان به عنوان متن خواند که مکان یابی اطلاعات را در تاریخ بعدی آسان می کند.

معمولا اسکن با فرمت بزرگ اسناد مشتریان را در اندازه های A3، A2، A1 و A0 دیجیتالی می کند. ما همچنین خدمات اسکن اسناد و اوراق سفارشی را برای اسناد بزرگتر با استفاده از تکنیک ها و تجهیزات تخصصی ارائه می دهیم.

اسکن کتاب

افراد، موسسات خیریه و مشاغل، برای اسکن و دیجیتالی کردن دقیق کتاب‌ها، مجلات، و سایر نشریات ادواری متکی هستند تا محتویات آن برای نگهداری سوابق عمومی و برای نسل‌های آینده حفظ شود.

ما از جدیدترین فناوری اسکن کتاب استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم همه اطلاعات به‌طور دقیق گرفته شده و به صورت دیجیتالی یا در فضای ابری یا فیزیکی در رسانه‌های قابل جابجایی ذخیره می‌شوند.

امروزه همچنین صفحه به صفحه اسکن کتاب OCR انجام می شود. با استفاده از این سرویس، یک PDF حاوی متن کتاب شما در طول فرآیند اسکن ایجاد می شود به این معنی که شما هم یک فایل حاوی متن ضبط شده و هم یک کپی کاملا دیجیتالی از کتاب خود از جمله روی جلد و پشت جلد دارید.

اسکن یک کتاب یک کار ظریف است که به بهترین تجهیزات و کارکنان ماهر نیاز دارد و ما به شما توصیه می کنیم یک تیم متخصص را  انتخاب کنید تا کار را برای شما بهتر و با کیفیت انجام دهد.

برای خواندن ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

سایر مقالات ما را از دست ندهید:
  1. خدمات اسکن اسناد و مدارک
  2. دفترچه یادداشت
  3. چاپ تقویم
  4. اسکن اسناد مالی و حسابداری
  5. خدمات اسکن اسناد
  6. و …
    در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات ما را از صفحه اول سایت بخوانید.