چاپ کتب با تیراژ کم

در روش چاپ کتاب با تیراژ کم  و یا با تیراژ انبوه، باید به این نکته دقت شود که بازار فروش کتاب و مشتری برای خرید محصول ما در حد انتظار است یا خیر؟

ریسک و هزینه چاپ انبوه شاید برای شروع کار  و برای افراد زیادی مقرون به صرفه نباشد. و معقولانه است تا در صورتی که از بازار فروش کتاب و محصول خود مطمئن نیستید، چاپ کتاب با تیراژ کم را انتخاب کنید که به روش چاپ دیجیتال انجام می شود،  و حتی این امکان برای شما وجود دارد که بعد از اتمام چاپ، در صورت نیاز به تعداد مدنظر مجدد چاپ کنید. لازم به ذکر است در صورت انتخاب چاپ با تیراژ انبوه باید از روش چاپ افست استفاده شود که از لحاظ هزینه، هزینه تمام شده بیشتر از روش قبلی می باشد.

بررسی و آنالیز نوع چاپ کتاب شما، انتخاب مهمی در موفقیت پروژه شماست.

چاپ کتب با تیراژ کم

مزایای چاپ کتب کم تیراژ

  • قابلیت نگهداری فایل بمنظور تجدید چاپ در نوبت های بعدی
  • سرعت در تحویل کار
  • چاپ به تعداد مورد نیاز
  • چاپ بخش های مورد نظر از یک کتاب
  • انجام کلیه مراحل آماده سازی و صحافی در داخل شرکت
  • امکان ایجاد تغییر در نسخه اصلی کتاب
  • کیفیت یکسان چاپ در تمام نسخ

مراحل چاپ کتب کم تیراژ

پس از دریافت فایل و یا نسخه اصلی کتاب، مراحل آماده سازی آن برای شروع فرآیند چاپ انجام می شود.

لازم به ذکر است که فایل تهیه شده از کتاب در آرشیو شرکت آروین پدید مهر بایگانی شده تا در صورت نیاز شما، فرایند چاپ و صحافی را حتی برای یک نسخه انجام دهیم.

پاسخ به سوالات متداول چاپ کتب با تیراژ کم

  • آیا می توانید یک نسخه از کتاب را چاپ کنید؟

به هر دلیل ، به لطف این پیشنهاد ویژه ، شما می توانید یک کتاب را بسیار ارزان چاپ کنید. چاپ یک نسخه از کتاب شما برای اثبات حضوری قبل از خرید ، فقط یک امکان نیست ، بلکه یک واقعیت فوق العاده آسان است.شما میتوانید با مبلغی کم کتاب خود بصورت چاپ شده ببینید. انجام این کار بسیار ساده است.
  • چاپ کتاب چقدر طول می کشد؟

 برای چاپ یک کتاب بطور متوسط  ۴-۵ روز کاری طول می کشد. ولی برای اطلاع دقیق از شرایط و زمان تحویل سفارش لازم است با کارشناسان ما صحبت کنید.

  • چاپ کتاب دیجیتال چیست؟

چاپ کتاب های دیجیتالی، که شامل برنامه های جوهر افشان و تونر است، به ناشران نیز امکان می دهد نبض بازار را در دست بگیرند و استراتژی خود را تنظیم کنند زیرا تقاضا برای عنوان های فردی کاهش می یابد.

  • هزینه چاپ یک کتاب چقدر است؟

هزینه چاپ یک کتاب بسیار متفاوت است اما نویسندگان خود چاپ می توانند انتظار داشته باشند که برای چاپ کتاب بر اساس هزینه های اضافی تولید کتاب مانند ویرایش ، طراحی جلد ، قالب بندی و موارد دیگر …. متفاوت است.

  • کتاب چاپ چیست؟

کتاب چاپ شده، کتاب فیزیکی است که متن ، تصاویر و غیره دارد که روی کاغذ چاپ شده است. صفحات به هم وصل شده اند ، و این کتاب دارای یک گالینگور یا جلد نرم (شومیز) است. کتاب الکترونیکی کتابی دیجیتالی یا الکترونیکی است که به پرونده ای تبدیل می شود که می تواند در دستگاه یا برنامه الکترونیکی خواننده خوانده شود.
  • چه مدت طول می کشد تا خود کتاب چاپ کنید؟

 هیچ پاسخ آسانی برای این سوال وجود ندارد. یک کتاب ممکن است یک سال طول بکشد و کتاب دیگر در سه هفته طراحی و چاپ شود. معقول است که ابتدا با مسولان این حوزه مشورت شود و سپس برای چاپ تصمیم و اقدام کرد.

  • آیا ناشران کتاب چاپ می کنند؟

حدود ۸۰٪ از درآمد صنعت چاپ و نشر تجارت  از کتاب های چاپی ناشی می شود و در بیشتر موارد ، ناشران سنتی بهترین گزینه برای تولید و فروش چاپ هستند. فن آوری های جدید مانند چاپ بر روی تقاضا و فروش کتاب الکترونیکی به صورت حضوری یا فروشگاهی ممکن است این تغییر را ایجاد کند.

  • چگونه می توانم از کتاب خود کپی رایت کنم؟

برای ثبت یک کتاب یا اثر خلاقانه دیگر ، به سادگی به  وب سایت ثبت آثار بروید . یک پرتال آنلاین برای ثبت حق چاپ برای عکس ها ، مجسمه ها و آثار نوشتاری وجود دارد. فرم را پر کنید ، هزینه را بپردازید و ثبت نام کنید.
  • صحافی کامل چیست؟

صحافی کامل روش بکینگ کتاب است که در آن یک چسب انعطاف پذیر، یک کاغذ انعطاف پذیر را به ستون فقرات  یک کتاب یا مجله وصل می کند. صحافی کامل و دوخت زین، دو روش مشهور اتصال هستند.

  • چاپ افست به چه معنی است؟

چاپ افست یک تکنیک چاپ متداول است که از سیستم رنگی CMYK ) Cyan , Magenta , Yellow , blacK ) استفاده می کنند.و رنگها به صورت جدا گانه بر روی کاغذ چاپ می‌شوند. برای چاپ انواع بروشور ، کاتالوگ ، پوستر ، کارت ویزیت فرم های عمومی و … بر روی کاغذ و با تیراژ و کیفیت بالا چاپ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .
  • چاپ دیجیتال به چه معنی است؟

در چاپ دیجیتال بر خلاف چاپ های لیتوگرافی وچاپ افست، فلکسو، گراور، یا لترپرس  از پلیت های چاپی استفاده نمی شود. و در هر نوبت چاپ، بصورت مجزا از نوبت قبلی و بعدی میتوان چاپی متفاوت داشت. و امکان  ایجاد تغییرات در کپی جدید امکان‌پذیر است.

سایر مقالات ما را از دست ندهید:

اسکن اسناد مالی و حسابداری و اداریاسکن اسناد مالی – اسکن اسناد تجاریاسناد دیجیتال  – مدیریت اسنادمیکروفیلم درتحول دیجیتالاسکن اسناد و مدارک پرسنلیاسکن سایز بزرگاسکن کتاب بدون برش

خدمات اسکن اسناد  – خدمات اسکن اسناد و مدارک  –  اسکن اسناد –  تحول دیجیتال  –  آرشیو اسناد و مدارک

شرایط قیمت گذاری اسکن اسناد  – مدیریت و نگهداری اسناد و مدارکپروژه اسکن اسناد

تبدیل و اسکن اسنادمدیریت اسناد کاغذیبایگانی اسناد و مدارک – بایگانی اسناد

 کرونا در سطوح مختلف 

آموزش نرم افزار اسکن ABBYY FineReader –  دانلود رایگان نرم افزار اسکن

اپلیکیشن اسکن اسناداپلیکیشن اسکن اسناد و مدارک برای google translate

چاپ کتاب – – Microsoft Access و اسکن اسناد

کاغذ کاربن لس(NCR)

هدایای تبلیغاتی –  چاپ دفترچه یادداشت اختصاصی تقویم رومیزیخرید تقویم رومیزی

اسکن مدارک پزشکیاسکن اسناد پزشکی

اسکن اسناد مالی و حسابداری

اسکن کتاب

چاپ افست  – چاپ دیجیتال

خرید کاغذ